ondernemend specialist op het gebied van:
Marketing, Sales en Eventmanagement.
Vooruitkijken en aanpakken.
Of het nu gaat om het oplossen van marketing- & salesvraagstukken, om procesveranderingen of om de creatie en realisering van zinvolle en relevante events, mijn houding en werkwijze zijn altijd hetzelfde: vooruitkijken en aanpakken.
Vooruitkijken typeert niet alleen de optimist in mij, maar ook de weloverwogen praktijkman. Wie vooruit kijkt is benieuwd naar de toekomst, ontwikkelt ideeën en ziet mogelijkheden.
Aanpakken typeert niet alleen de ondernemende doener, maar ook de besluitvaardige manager of adviseur. Wie aanpakt ziet problemen als kansen en zet processen in gang.
Persoonlijk houd ik erg van de combinatie vooruitkijken en aanpakken. Daar zit dan ook mijn belangrijkste kwaliteit: ik regel, faciliteer, stimuleer en maak graag dingen die niet alleen nu, maar ook morgen meerwaarde houden.
Ik construeer graag visies met de praktijk in het achterhoofd en ik werk bij voorkeur aan praktische activiteiten die passen in een groter geheel. Vandaar dat ik als marketing & sales professional zowel resultaatgericht ben, als ook gericht op de samenwerking. Vandaar dat ik (klantgerichte) procesanalyses weet om te zetten in realistische toekomstplannen.
En vandaar dat ook mijn zeilpassie een belangrijk onderdeel van mijn zakelijke activiteiten is geworden. Tijdens CRM gerelateerde events (relatiemarketing) op en rond het water werken teams aan inhoudelijke trainingsprogramma’s. Door middel van praktische, fysieke inspanningen bouwen ze aan hun onderlinge samenwerking, hun probleemoplossend vermogen en hun besluitvaardigheid… aanpakken en vooruitkijken, dus!
Mijn focus?
De dynamiek van het proces, het resultaat en de menselijke maat.
In de praktijk, zo veel mogelijk aan boord van mijn trots, de Lemsteraak LE16.